Ljubav.

Hej sötisar!
Måndag idag, inte riktigt min dag. Försov mig i morse men lyckades i alla fall
nästan komma i tid till företagsmötet klockan tio i morse. Fysik lektionen var
väldigt slapp och det blev mest sitt och prata då vi inte hade någon lärare.

Efter skolan tog jag och Aldina en sväng på stan hittade två par örhängen och
hon shoppade lite innan vi mötte upp några vänner för att gå ut och äta! Jag
bjöd Sara på middag och sen hade jag även tagit med mig lite fler som en
överraskning. Mycket mysigt hade vi det, trevliga flickor!

Har nyss kommit hem och ska nu bara göra mig i ordning lite grann och mata
mina kära små bebisar innan jag åker ut och övningskör en sväng innan jag
åker till stan för att ta bussen till Aldina.
PUSS! ♥

Bild från bosnien i somras.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback