I'd do it all for you.

Lång dag idag. Vaknade upp hemma hos Aldina, vi gjorde oss i ordning
och tog sedan bilen till skolan, hade sovmorgon så vi började inte
förrän halv ett! Riktigt skönt, och det blev bara en kemi lektion
innan vi tog bilen hem till mig och fikade lite.

Efter någon timme släppte Aldina av mig i stan innan hon åkte
hem, jag gick till Dawes för att vänta på mina två träningar,
riktigt skönt att dansa igen.

Nu ska jag plugga lite innan jag somnar, har naturkunskaps prov imorgon.
Får hoppas på det bästa!
Godnatt och sovgott!
PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

men yeaaah, plugggiiis :9 lycka till tomorroew, det kommer gå superbra! <33

2010-09-29 @ 22:53:05
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback