Death, not fun.

Min älskade Mini är död, då suger det att blogga.
Som tur är förgyller Nallen mitt liv, tack!

Bra dag, fast det är måndag!
Småföretagnde lektion i morse, och göra något på lektionen
kändes för första gången på väldigt länge någorlunda kul.
Lunch, fika och sedan sola, Aldina fick underhålla mig innan
hon tog bussen hem. Livet enligt mig rullade senare vidare
mot gymmet, blev kvar där 1,5 timme innan bussen tog mig
hem. Satt hemma ett tag innan det var dags att dra sig till Böle
och dansa, så 2 timmar träning till. Sedan var det bara att
hem, känns fint. 3,5 timme träning + en promenad på 2 km.
Kroppen känns lagomt tränad!

Dags att sova snart tror jag, måste dock plugga kemi b först.
Prov i morgon på 5 kapitel, ca 150 sidor. Men som tur är får
boken följa med! 

Om jag hinner i morgon ska jag berätta om min helg! 
Godnatt!

PUSS! ♥


Snart blir det vinter igen, då kan man gå ut och fota massa härliga bilder! 
I miss that day.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback