I'm learning to love again.

Har varit hemma ett tag nu, ska ta och leta fram kamera laddaren
så att jag kanske får liv i kameran. Ska åka till Stockholm med
mitt A nästa helg så då kan det vara bra att den funkar.


Pratade nyss med en vän som jag står väldigt nära, men inte
pratar med så ofta. Nu när man blir äldre märker man verkligen
vilka som är ens riktiga vänner. Det känns bra att veta att
jag numera har världens bästa vänner!

Tänkte berätta lite om alla bilderna i den
nya headern så det kommer ett inlägg
senare om den första bilden!

Nu ska jag dammsugaa och sen tillbringa den fina
fredagskväll med plugget, mycket att göra!
Ha en fin kväll allihopa.
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback