Black, white and everything in between.

Känner verkligen att min bloggning går upp och ner.

Lovet bara rusar förbi, redan torsdag och jag har verkligen
inte hunnit med det jag skulle. Har iallafall en toppen
helg att se framemot, imorgon blir det bio med super söta
bebisar (min bror, hans kompis och kompisens lillasyster).
Under varje höstlov i Östersund så visas något som kallas
filmfestivalen, bio för 15 kr. Så vi ska gå och se Planet 51
och Draktränaren, ska bli mysigt! Vad som händer resten
av helgen får ni veta allt eftersom.


Vad har jag gjort sen jag skrev sist då?
Måndag: Gym med Sandra, fika med Sandra och lillebror.
Tisdag: Gym med Sandra, barnvakt åt lillebror.
Onsdag: Gym, hade min andra körlektion, ut med Aldina
och sen sov vi hos Frida.

Och idag torsdag har jag och de andra i vårat uf-företag
bakat och prövat massa olika smaker och dekorationer.
Kolla in våran blogg här.
Hann även med gymmet en stund nu på kvällen, riktigt
skönt om jag får säga det själv.

Nu är det dags att lägga sig, ser framemot en dag imorgon.
Godnatt och sovgott, PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

var också och såg draktränaren :)

kram

2010-11-05 @ 19:21:32
URL: http://littlemisswonderful.blogg.se/
Postat av: Hannabob

åh, jättejättefin bild på dig!

2010-11-09 @ 19:32:25
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback