You'll always find your way back home.

Hej!
Sitter på tåget hem nu, snart hemma! Har haft det riktigt bra, så skönt att åka iväg.
Vi har shoppat, ätit, varit på grönan, ätit och shoppat igen! Jag har även träffat Wille en sväng,
en gammal kompis jag inte träffat på tre-fyra år, trevligt!

Idag har jag, Emma och Kajsa tagit en lunch på Pizza Hut, muumms. Hann även med
en sväng till Ben & Jerry's cafét igår, riktigt gott.

Ikväll blir det ut med Sara, hoppas ni får det bra.
PUSS! ♥


Jag och "lillasyster" Emma nu på tåget!

Emma var snäll och bjöd på en kinder maxi, älska!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Åhhh jag vill också på Pizza hut, den där goda pizzan dyker fortfarande upp i mina tankar lite då och då ^^

2010-05-16 @ 20:30:29
Postat av: Emma Aldevärn

Hjärta underbara du<3<3<3

2010-05-17 @ 14:17:22

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback