Think about the consequences

God morgon!
Hemma från skolan idag, ska väl ta mig lite tid till att plugga. Nationellt prov i matte D nästa
vecka, känns inte kul. Har ont i halsen, tror visst att en liten Sara har smittat mig! Vilket är
otur för det betyder att det inte blir någon fotboll ikväll, jag ville verkligen dit och träna.
Måste vara frisk till helgen för på fredag åker jag till Stockholm med jobbet, känns mycket
bra och jag ser verkligen framemot det! Det blir nog en mysig men liten tripp då vi åker hem igen
på lördag redan.
Nej nu ska jag lägga mig i sängen med en kopp té och matteböckerna.
Ha en bra dag.
PUSS! ♥



Har förresten ny header och profilbild, klicka F5 om ni inte ser det.

Kommentarer
Postat av: SARA

bajsunge skyll på mig :/ huhuu nu blir jag ledsen. osv . ;)



älskar din header, bara så du vet. saknar dig<33

2010-05-11 @ 20:15:43
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Emma Aldevärn

skkkkaaaaa bli kul :D



Fin stora syster jag har!<33

2010-05-12 @ 18:49:45
Postat av: Emma Aldevärn

SKa bli kuuul :DD



Fin stora syster jag har<3333

2010-05-12 @ 18:50:31

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback