Just look forward

Tjeeennnaaa.
Ligger i sängen efter mysig en kväll med Sandra, hon kom hit
och visade mig vad en viktigt del i vänskap är! Vi pratade
och bara tog det lugnt med massa underbar musik i bakgrunden.

Dagen blev inte så bra som jag hoppades på då foten bara blivit värre, ingen
fotboll för mig på ett tag. Ska nog ta en sväng till sjukhuset imorgon och kolla
upp det! Får hoppas på det bästa, och absolut att pappa har fel. För om han
har rätt kanske det inte blir något Stockholm till helgen!

Dagen idag har i alla fall bestått av skola, hade bara fotolektion. Efter det
var jag på stan ett tag, någon timme seanre åkte jag vidare
till jobbet och blev där ett tag.

Men nu är det dags att sova, ska ta en sovmorgon imorgon!
Godnatt och hoppas ni får en bra långhelg.
PUSS! ♥


Med dig har jag kul, älskade Sandra!

Kommentarer
Postat av: Sandra

en riktigt enkel kväll men ändå riktigt bra :)

Fotokvällen var den roligaste på länge! ♥♥

2010-05-16 @ 20:28:57
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback