Clean.

Chacha bloggen!
Idag har det varit en lugn och ganska tråkig dag, har suttit vid datorn och
fixat med ipoden mest, städat rummet och mina andra delar av huset.
Var tänkt att jag skulle packa men får kliva upp tidigare imorgon, i skrivande
stund ska jag kliva upp om ca tre timmar och en kvart. Känns riktigt bra!
Men ska ju åka tåg i 5 timmar så jag hinner nog ta någon powernap innan
vi är framme. Hoppas även att det blir lite bus med Emma och Kajsa på tåget.

Imorgon blir det bara en dag på stan, ska träffa Wille en sväng och kvällen
avslutas sedan på Gröna Lund. Vet inte om jag kommer ha någon tillgång
till internet, men kommer ju hem redan på lördag kväll så vi får höras då!

Nu ska jag ta en snabb dusch och sedan kasta mig i sängen så jag får lite
sömn i alla fall innan vi åker! Hoppas ni får en super bra fredag imorgon.
Godnatt och sov gott!
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback