When the light is gone.

Hej!
Är inte på bra humör idag inte, har allt för mycket plugg att göra då betygen sätts nästa vecka..
+ att min ipod redan är korv, fast jag bara haft den några dagar. Någon som är duktig på ipods och vill hjälpa mig?
Dagen började med att pappa kom in springandes på mitt rum i morse och skriker att Cupcake har nog frusit ihjäl i natt, jag blir så otroligt rädd, tar på mig morgonrocken och springer ut till honom märker att buren gått sönder så dörren till hans sovrum har varit öppen hela natten. Men han skuttar iallafall fram till mig, han lever! Men då var bara problemet att hur skulle jag nu lyckas stänga dörren, tar ett tag innan vi kommer på något och jag missar då bussen till skolan. Får vänta över en timme på nästa.. Kommer 2 timmar sent till lektionen, och inser att jag missat massor som var väldigt viktigt i fysiken. Går för att äta lunch med Sara och självklart lyckas jag klanta mig i matsalen också, hela skolan kollar på mig och skrattar :) haha. Jaja, bara att bjuda på sig själv och skratta med. Sen har det inte hänt så mycket mer dåligt idag, hade en jättebra engelska lektion med Sara efter det, vi pratade och lyssnade på musik då vi hade eget arbete. Nu är jag hemma och har tittat på tv ett tag. Ska äta middag med mamma nu och sen börja plugga, så kanske jag hinner gå på bio imorgon!
Nu blev det ett långt inlägg, nöjda nu mina läsare? (Sandra&Sara)
PUSS! ♥
Flera år gammal bild, men jag tycker om den.

Kommentarer
Postat av: SARA

supernöjd! :) engelskalektionen var slapp men otroligt rolig :D!<33

2010-01-15 @ 18:58:02
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: J

Och jag! :D ;)

2010-01-16 @ 03:33:14
Postat av: Hanna

Haha, typiskt dig att klanta dig i matsalen! xD Gjorde du ett magplask som i torsdags? ^^

Ses på torsdag =)

//Hanna

2010-01-17 @ 18:24:52
Postat av: idamikaelaa

Hanna: nej tyvärr var det inget sånt jag gjorde :b.

2010-01-17 @ 18:57:05
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback