Pain.

Hej!
Sitter hemma och pluggar, har varit hemma från skola idag och igår. Mår verkligen inte bra..
Ska i alla fall på skolan imorgon, foto och dans blir det då plus någon sex
och samlevnad föreläsning. Kommer nog bli en bra dag ändå.
Åker direkt hem efter skolan och pluggar tror jag. Måste göra klart allt nu.
Men allt som händer runt omkring mig just nu gör det bara svårare att plugga..
Ähh nu orkar jag inte skriva mer.
Ha det bra, vi hörs!
PUSS! ♥


snälla flickan som kom med godis och hade mys med mig igår, tack för det.
jag behövde det verkligen, du stoppade tårarna för några timmar! :) ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: SARA

puss vännen, saknar dig! <3

bilden behöver vi ju inte tala om... :P haha <33

2010-01-26 @ 19:31:39
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: SARA

sv: jaaaa :D haha nej hatar den, men aja bjuder på den dåå <3<3

2010-01-30 @ 13:36:04
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback