I have nothing left to say.

Hej!
Usch vad jag inte tycker om att plugga, måste nog sitta uppe hela natten för att få in de tre sista arbetena. Men när jag väl är klar med det har jag massa andra arbeten att skriva som vi fått nu.. Så sjukt skolless nu! 

Ska fixa papper för att få gymkort imorgon eller på tisdag, träna ännu mer! :D wiihoo. Det blir i alla fall på golds gym, de har en deal med min skola så vi får massa rabatt där, riktigt bra.
Sitter i alla fall och försöker plugga just nu, men har massor att göra som mamma sagt åt mig att göra också. Så får väl ta tag i det också snart. 

Hoppas ni haft en bra helg, för det har inte jag!
Ha det bra.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA

du är så duktig vännen, kämpa på <3<3

2010-01-31 @ 21:25:42
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback