A regret.

Hej!
Mår lite bättre idag iallafall, sov 12 timmar i natt. Behövdes verkligen då jag inte sovit mycket den senaste tiden.
Var ju tänkte att jag skulle plugga idag men har inte riktigt blivit så, ska iallafall plugga massor nu ikväll,
ska försöka bli klar med allt så jag kan ta det lugnt i veckan och göra det jag vill göra!
Så min kväll kommer bestå av plugg, plugg och plugg.
2 engelska arbeten, 2 projekt och företagande arbeten & 2 samhälle arbeten.

Tog en promenad med Sandra förut, vi tog med kamerorna och fotade lite.
Dock var solen redan på väg ner så korten blev inte riktigt som vi tänkt
oss men jag tror vi fick några bilder ändå! :)

Nu ska jag hjälpa pappa lite i köket och sen börja plugga.
Ha en bra kväll! :)
PUSS! ♥




Kommentarer
Postat av: SARA

sv: du ska inte tacka mig, jag som ska säga tack till dig! hihi ja har inget smeknamn på dig...än ! min dancer? hehe <33333

2010-01-20 @ 19:05:20
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback