The Movies.

Hej!
Nu ska jag snart gå till Sandra för att göra mig i ordning för kvällen, vi ska dock bara
gå på bio men kan ändå vara kul att fixa varandras hår osv! Jag ska bara äta middag
först, och den kommer älskade pappa hem med vilken minut som helst nu.

Var iväg på två secondhand butiker förut, vilka fynd man kan hitta där! Blev en tröja, en kavaj
och en väska. Ska ta bilder sen när kläderna är tvättade!

Måste även berätta att i onsdags var jag hem till Viktor och umgicks lite med han och hans föräldrar,
och det var så otroligt roligt att träffa hans mamma Maria igen. Hon är verkligen en av de
underbaraste personerna jag vet och hon gör mig så otroligt glad! Hon var som en extra mamma
under tiden jag och Viktor var tillsammans. Jag var ju där väldigt mycket, bodde nästan där en hel
sommar. Så jag saknar henne väldigt mycket, men ska ta och åka dit snart igen!


Efter bion blir det hem och sova så jag kan kliva upp tidigt imorgon för att plugga..
Nu springer jag ner och börjar duka fram, ha en bra kväll!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är en mycket ond människa!!

2010-02-20 @ 17:48:31
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback