My sweethearts.

Cha cha bloggen!
Dålig uppdatering från mig men livet leker.

Sen sist har jag hunnit med mycket, fyllt 18 bland annat som Sara redan informerat er om! Har även hunnit med mitt första krogbesök och har precis haft två riktigt underbara dagar med 3 av de bästa.

Det har varit riktigt fint väder och skidåkningen har varit på topp! Det är nu man mår riktigt bra och njuter av de stunder man får med vännerna. Ska snart ta och åka hem från fjällen kommer sakna känslan av att vara här med mitt underbara hjärta S, men det är bara se framemot nästa vinter då kommer det förhoppningsvis bli mer tid med henne i stugan!

gif maker
Jag älskar dig gumman, min underbara bästa vän Sara!

Hoppas ni har ett bra påsklov och att det blir ännu bättre! 
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktor

Haha och på krogbesöket var det väl jag och Olle som stod för underhållningen... suck! :-D

2010-04-05 @ 08:27:28
Postat av: C A Y D E N

Hejhej! Grymt fin blogg du har! Allt bra med dig idag? :D

2010-04-05 @ 23:00:10
URL: http://caydens.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback