Bad day.

Godmorgon!
Just nu har jag fotolektion, men vi har bara lite genomgångar och så idag. Det är ingen bra dag idag, vaknade med ordentligt ont i halsen men kände att jag var tvungen att iallafall gå på fotolektionen då jag missat de två första lektionerna. Får se hur det blir senare idag, om jag känner mig tillräckligt pigg så ska jag jobba vid kvart över fem och sen har jag också två träningar som jag bör gå på, men om jag går så kommer jag bara titta på. Vill absolut inte bli mer sjuk.
Igår stannade jag hemma från skolan, vi hade bara en tipsrunda vi skulle göra på hela dagen så när jag vaknade med huvudvärk och ont i magen somnade jag om istället. Efter tillräckligt med sömn och lite mat i magen mådde jag toppen igen, så jag åkte in och jobbade och åkte sedan på träning. Det blev en ganska skön och slapp träning då det bara var jag och en till där. Ledaren var borta och de andra två hade fastnat med bilen i snön, kanske inte så smart att åka till Myrviken med sommardäck när vintern är så nära.. haha.
Nej nu ska vi börja igen.
Ha en bra dag! :)
PUSS! ♥


Gammal bild på mig, som Johanna tagit.


Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback