Antoher wonderful day.

Hej!
Har nyss varit och solat så är lite brunare än innan iallafall, men jag vill bli ännu brunare! Min mamma är i Turkiet och kommer hem på fredag efter en vecka där. Tydligen hade de haft 30° igår, väldigt avundsjuk är jag! Hon kommer vara super brun och reta mig.
I natt sov Sara här, super mysigt att umgås med henne igen. T var även här på kvällen, vi tre satt och pratade och kollade på lite olika roliga filmer. När T hade åkt kollade jag och S på en film, och efter det lyssnade vi på hög musik och snackade en jävla massa skit! ;) Vi släppte av S i morse innan pappa skjutsade mig till solariet.
Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt tänkte jag, sen får vi se hur det blir ikväll.
Men nu tänkte jag ta en dusch, hoppas ni har en riktigt mysig söndag!
PUSS! ♥


Lite nytt som jag tänkte använda nu.

Kommentarer
Postat av: SARA

det var supermysigt vännen! :)<3

2009-10-04 @ 18:05:54
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback