Min, min bara min.

Hej vänner!
Kom hem fär ett tag sen från en dansträning med de stora bebisarna, de fick ha en egen träning idag. Jag låste bara upp, satte igång musiken och kollade så allt gick rätt till. Det gick helt okej, de var super duktiga dock lite busiga.

Ikväll skulle jag lägga mig tidigt hade jag tänkt, ser inte ut som att det blir så tidigt. Har nationellt prov i engelska imorgon klockan åtta. Ska nog åka in till skolan, göra det och sedan åka hem och ta det lugnt. Kanske blir kvar på skolan hela dagen också, får se hur det blir! Ska ju jobba på Dawes imorgon och det är ju sista gången så jag vill ju vara med!

Idag har jag suttit med massa tyg hela dagen, klippt och sytt har jag gjort. Har inte hunnit klart än då våran symaskin strejkar mot att sy i paljetttyg, börjar få lite små panik faktiskt måste ju vara helt klar med allt på fredag! Får se hur det går, man får hoppas på det bästa iallafall!

Jag ser helt skev ut på bilden men det bjuder vi väl på då. :) :)


Färgen är finare i verkligheten.

Nu: Dammsuga rummet.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Tove

Älskar din nya design :D

+ att vi saknar dig jätte mkt!

<3333333

2009-05-12 @ 11:22:12

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback