Tisdag

Hej!
Har varit hemma från skolan idag, och gissa vad jag har pysslat med? :) Jo en ny design till bloggen, det blir inte så stor skillnad men det är något iallafall. Ny header har det iallafall blivit. Lite nya bilder med ett riktigt snyggt teckensnitt på som jag får tacka Emma Lundemo för, eftersom det var på hennes blogg jag hittade det och hon hjälpte mig att fixa det :). Men den kommer inte upp förrän imorgon, den är inte riktigt klar än.
Nu ska jag sova, ska in på skolan en sväng imorgon men sedan hem och vila. Måste vara frisk till helgen då det är dansuppvisning!
Jag har lite bilder på kameran ni borde få men jag lovar att visa er dem imorgon! Och den här gången verkligen lovar jag.
Jag hoppas allt är bra med er, vi hörs imorgon! :)
PUSS! ♥


Jag vill vara brun och ha lockigt hår igen!

Kommentarer
Postat av: eemma

haha nämen :) det va så lite så, kul att hjälpa till :)

sv; erik heter han, mer än så vet jag inte :)

2009-05-14 @ 22:05:34
URL: http://emmzih.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback