Tisdag.

Hej!
Klockan är snart ett, jag börjar kvart över åtta .. Inte riktigt bra det här, men jag höll nästan vad jag lovade er iallafall. FRAMSTEG. Idag har jag haft religion och svenska, båda två var helt okej. Fick ett religion arbete jag ska lämna in nästa vecka, och sen ska jag öven göra en tidning till nästa vecka. Får plugga mycket i helgen! Tidningen har de andra i klassen redan gjort, då var de i grupper men jag har tänkt göra en själv. Kanske inte blir lika tjock som de andras men det ska nog lösa sig :).
Efter skolan skulle jag ha träffat Viktor, men åkte hem istället eftersom det regnade. Började plugga på tidningen och hjälpte även Sandra en sväng! :)
Nu ikväll har jag pluggat lite musikgrejor, har lite läxa till imorgon!
Men nu är det dags att sova, godnatt med er.
PUSS! ♥

Bilder från skolan idag:

Sara's fina fläta i håret som jag gjorde :).

TuffSara.

UnderbaraErika.

SnyggSara.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback