Piiiip (En riktigt hård svordom)

Det går inte bra nu!
Tyvärr blir det inga inlägg med massa bilder nu.
Jag lovar er nio inägg med bilder imorgon.
- Födelsedagsfika (Torsdag).
- Dansträning (Torsdag). Kommer kanske upp i en speciell "dans-blogg" istället.
- Fredagkväll.
- Bilder på mig och Sandra (Lördag).
- Lördagkväll.
- Farmor + fix ute (Söndag).
- Dansupppvisning (Söndag). Kommer kanske upp i en speciell "dans-blogg" istället.
- Skolan (Måndag).
- Dansträning (Måndag). Kommer kanske upp i en speciell "dans-blogg" istället.

+ att ni ska få bilder på vad jag gör imorgon också :).
Nu ska jag sova istället, vi får höras imorgon!
Godnatt och sovgott vänner.
PUSS! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

mickiiis, kommer du ihåg att det var billigt för folk under 16 att åka till sundsvall i studerandes sällskap? va fan, jag fyller ju 16 nästa vecka på onsdagen så vi må ju åka i helgen om vi ska åka i huvud taget! :D

ahha, jäklarns vad brått det vart nu!

Men ja, vad säger du? :) Äru på? :D

kram

2009-05-26 @ 19:48:14
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback