Onsdag

Hej vänner.
Jag är hemma från skolan som jag varit hela veckan, ska in till sjukhuset om någon timme och ta ett vaccin men sedan hem igen. Var det ingen som hade något att gissa på?
Här är svaret iallafall:

Jag har nu köpt min systemkamera! :)

Det är super roligt, synd bara att jag är sjuk så jag inte kan ta en massa kort hela tiden. Blir lite en formigt när man tar en massa kort här hemma!
Kameran följer med till Göteborg så det kommer bli en massa kort när jag kommer hem, åker iallafall dit på måndag och kommer hem på torsdag.

Hade tänkt ta kort idag på mina kläder i från helgens dansuppvisning men jag la ju alla kläderna i tvätten så ni får vänta någon dag! :)
Nej nu ska ja duscha en snabbis och sedan göra mig i ordning för att åka till sjukhuset, fast först kommer det ett inlägg med lite bilder tagna med nya kameran.
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback