Nallen är borta!

Hej!
Åkte in till stan i min nya klänning (hade lovat Viktor att han skulle få se den), vi hämtade min gammel-farmor och var på affären och inhandlade lite gott till min resa imorgon. Var även förbi hos Viktor en sväng och lånade en mobil som är lite bättre än pappas gamla nokia! haha.
Just ja, såg i bloggen nu att jag inte berättat det för er. Min mobil blev stulen när jag hade dansuppvisning så jag har fått haft en super gammal nokia nu ett tag. Hoppas att jag får tillbaka min telefon, inte för att jag tror det men jag skulle vilja ha tillbaka minneskortet med alla bilder. Hade inte tömt det på flera veckor så det kändes ju väldigt tråkigt att bli av med bilderna!


Viktor vill inte vara med på kort.


Mobilen jag lånade.
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback