Lördag

Hej vänner, har ni sovit gott?
Det har jag gjort iallafall! Kom hem från Sandra och Sofie vid halv två ungefär. Hade en super trevlig kväll med en helt okej film, "Dare Devil". Vi pratade massor och fixade även lite med Sofie's blogg, men den ska fixas mer ikväll. Jag håller på och fixar lite nu på sidan av det andra jag håller på med, men får vi se sen om det blir något bra. Jag håller även på att sy lite, tänker inte berätta vad än, utan det får ni se senare! Ni får iallafall några bilder som en tjuvtitt.



Vad kan det vara? :O

En bild som jag tog igår innan jag precis gick hem, Sandra ville inte vara med på kort.
Du betyder super mycket för mig gumman!
Ha en bra dag, vi hörs senare.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

men åh inte en till! hejtrash.se ^^

Du betyder jättemkt för mig med! <3<3

2009-05-16 @ 17:27:23
Postat av: SARA

sv: jaa jag vet väl det ;) hehe <33

2009-05-17 @ 00:53:52
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback