Fredag

Hej!
Dålig uppdatering igår, satt mest framför tv:n bara. Var iväg en sväng på kvällen men tyvärr kan jag inte berätta vart.
Idag har jag och pappa kollat på filmen "Little black book", har sett den många gånger förut men det var riktigt länge sen så jag kom inte riktigt ihåg filmen. Funderar på att gå över till Sandra och låna någon film, hittar ingen bra här hemma. Jag vill se en riktig kärleksfilm med massa romantik!
Jag ska snart in till stan en sväng, ska köpa hostmedicin, rinexin och lite tyg :). Tänkte försöka sy lite när jag ändå är hemma hela tiden.
Nu ska jag göra lite mer té och ni ska få en liten bildbomb :).
Vi hörs om ett tag.
PUSS! ♥

Jag älskar min nya kamera :).

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback