Tisdag

Hello sweeeeeeties.
Just nu sitter jag på skolan och har lunchrast, ska snart ha svenska och jag behövde inte redovisa idag heller. Blir någon gång under veckan eller nästa vecka istället, kändes skönt. Har nyss varit och kollat på nagellack men hittade tyvärr inget. Köpte istället lite godis till en kompis så generös som jag är. På svenskan ska vi tydligen börja med något nytt och vi har också en läxa till nästa vecka som jag inte visste om. Idag får vi se hur dagen blir. Det är ju egentligen kör och dans idag, men min kusin har uppvisning i gb (gustavsbergsbacken) idag så jag får nog hoppa över kören för jag vill gärna se den! :)
Nu börjar svenskan.
PUSS! ♥


Kolla vilka snygga bilder Sara tog på mig i fredags precis innan vi skulle sova vid halv tre.


Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback