Söndag.

Hej!
Kände att det blev för jobbigt att skriva datum på varje rubrik! ^^
Förlåt för dålig uppdatering igår, hade inte mycket tid vid datorn. Var hemma en sväng mitt på dagen men kände att jag inte hade tid att få till ett riktigt blogg inlägg. Idag ska ni iallafall få bilder sen i fredags, ska bara klippa och klistra lite med dem först.
Idag är det ju söndag, vilket är både skönt och jobbigt. Jobbigt att det är skola imorgon, men skönt att ha en lugn dag där man kan göra saker man måste. Vi har städdag idag så jag ska ta och göra ett riktigt ryck i min garderob. Känner att det inte är så fint där just nu, måste göra något åt det alltså. Men jag skulle vilja göra mer än jag kan göra idag, är inte riktigt nöjd med "planlösningen" i den heller. Grejorna får ju inte plats, vi får se hur det blir. Behöver en annan garderob till mina väskor. Försöker få mamma och pappa att plocka ur en av garderoberna som står i min hall så jag kan göra om den till en väsk-garderob. Jag har inte lyckats än men ska fortsätta tjata.

Nu ska  ni få ett inlägg om vad jag gjorde igår.
Vi hörs snart! :)
PUSS! ♥


såhär såg det bland annat ut i fredags.

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: okeeejj :) du är<333

2009-03-29 @ 21:16:58
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: SARA

rösta på mig gullet?



http://matildastenberg.blogg.se/2009/march/nu-ar-det-bara-att-ni-rostar-1.html#comment

2009-03-29 @ 21:38:23
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback