Min dag

Hej sööötisar.
Nu ska jag ta coh sova tänkte jag, har gjort en massa kul idag så nu är jag trött!
Först skola, började med ett studiebesök i en kristen kyrka där vi fick lyssna på en präst som pratade massa. Satt med Sara så jag hade massa annat att tänka på så det mesta gick in genom ett öra och ut genom det andra, känns bra (not) så jag hoppas att vi inte ska göra något speciellt av det sen. Sedan var det svenska som jag redan berättat. Vi blev indelade i par och analyserade en text, hamnade med en vän som jag har lätt att prata med så det gick super bra och fort! Sedan blev det en timmes rast, eftersom vi var så duktiga (egentligen har vi bara 20 minuters rast). Efter det fick vi läsa en dikt och skulle sedan skriva en själv, och vi var fortfarande i samma par. Han satt mest bara och titta medans mitt huvud knakade och fantasin bara forsade fram, blev väl lite rolig. Vi kom överrens om att han ska läsa upp den eftersom jag skrev mest, vilket känns bra!

Efter skolan blev det en snabb sväng på stan, blev lite glass med bästa Sara. Sedan tog vi bussen hem till mig, fikade och sjöng singstaro ch hade det super trevligt tillsammans. Synd bara att hennes kamera inte var med, kan knappt vänta tills jag får min! Lite senare blev det även middag, efter det fick vi skynda oss iväg till gb för att hinna se något. Det var riktigt bra, förutom att en kille fick en grov hjärnskakning. Vi släppte efter det av Sara på busshålls platsen, och jag fick skjuts in till stan. Träffade en gammal vän innan jag skulle dansa, mycket trevligt! Efter dansen träffade jag vännen igen och fick skjuts hem. Mycket trevligt!

Nej nu ska jag ta och sova, imorgon ska jag se till att kameran är med till skolan!
Sovgott vänner!
PUSS! ♥

Här får ni tvåa söta bilder Sara gjort ordning på photofunia.

Bästa Sara.

Jag.

Kommentarer
Postat av: SARA

bästdagen! :D spontanitet gillar vi<333

2009-04-01 @ 10:48:25
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback