Mer bilder.

Hej!
Farmor och farfar kom förbi förut idag och när de åkt hem skulle jag åka och jobba. Därför tog det lite längre tid än jag trodde.
Nu är jag iallafall hemma och ska plugga lite, det blir skola imorgon. Ska se till att knapra piller innan skolan imorgon så jag inte har ont. Ska ta ett nu så jag överlever kvällen och natten också.
Som jag skrev igår så städade jag min garderob, hann tyvärr inte klart så kan inte ge er bilder riktigt än. Men det ska ni få senare!
Vad har ni gjort idag? :)

Nu: plugg.
PUSS! ♥


här är flickorna som var här i fredags :).

Kommentarer
Postat av: SARA

tycker om dig jättemycket med mikalea :):)<33

tack för kvällen, saknar dig meed <33

2009-03-30 @ 19:56:57
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback