Måndag

Hej vänner!
Allt jag skulle göra igår tog mycket längre tid än jag väntat mig. Var inte klar förrän vid halv ett och kände att jag var tvungen att lägga mig då. Idag är jag hemma från skolan, vaknade med en hemsk mensvärk och huvudvärk. Så jag somnade om och nu har jag precis vaknat igen, har nyss tagit en ibumetin tablett och hoppas att det går över snart.

Justja, fredagskvällen.
Började med att alla kom och fick varsin välkomstdrink i handen, vi pratade lite innan vi började på förrätten och sedan direkt in på middagen. Det var riktigt mysigt och det fanns mycket att prata om. Sedan blev det lite singstar medans jag plockade av och dukade fram till efterätten. Och under den hittade jag ett litet kuvert under min talllrik, hihi. När efterrätten var slut gick vi tillbaka till singstar, blev många olika sorters musikstilar sjungna. Lite senare på kvällen blev det även lite dansmatta. Självklart vart godis med hela kvällen! Jag hade jätteroligt och tack alla för att ni ville komma och fira mig :).


Innan alla hade kommit, vi lagade mat och hade det trevligt.

Mycket gott blev det under kvällen!

Ni ska få lite mer bilder från kvällen snart!

Nu: frukost.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

tack desamma för en trevlig kväll :D och grattis igen ;D <3

2009-03-30 @ 17:03:37
URL: http://endastanna.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback