Godnatt

Har ni somnat än?
Har varit ute på promenad nu på kvällen, träffade två vänner. En av dem har flyttat hit och bor nu nästan granne med mig, riktigt trevligt! Tänkte måla naglarna nu på kvällen men jag hann inte det, får bli en annan dag istället! Funderar på att gå och köpa lite nya nagelack imorgon, nya med roliga färger :). Men vi får se, har lite pengar nu då allt går till systemkameran och jag skulle behöva fylla på mobilen också!
Imorgon blir det en långdag, men jag överlever nog! Om inte annat så märker ni om jag inte gör det ;) haha.
Nej nu ska jag ta och sova lite, måste ta mig upp imorgon. Har ni något planerat inför morgondagen? :)
Sovgott nu så hör vi imorgon! :)
PUSS! ♥


Så här snygga var vi i fredags när vi gjorde oss i ordning för att sova.

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback