270309 - fredag :)

Hej!
Somnade snabbt igår, hann fixa några bilder jag tänkte lägga upp men eftersom jag redan låg i sängen med bloggdatorn så hann jag somna. Ni får dem nu istället efter jag berättat om min dag idag :).

Dagen idag har iallafall har haft super bra, först en faktiskt väldigt rolig idrottslektion tills jag gjorde illa mig. Vi körde innebandy, fast inte vilken innebandy som helst utan vi fick roller vi skulle ha och sedan skulle man följa dem hela matchen, väldigt intressant faktiskt!
Efter idrotten åt jag en mysig lunch med bästa Sara, och efter det gick hon och träffade sin mamma och jag mötte upp Erika för att åka och handla inför kvällen. Vi hade super roligt där vi sprang runt på två affärer, det kanske är lättare om man är lite mer organiserad och förberedd.
Sedan kom pappa för att hämta mig och Erika, vi åkte då mot stan för att kolla lite på systemkameror och hur de funkade med objektiven vi redan har. Vi träffade även upp Sara så hon följde med oss en sväng innan vi alla fyra åkte hem till mig för att börja med maten.
Det gick bra i  början men sedan blev det super stressigt, men allt löste sig. Blev välkomst drink och liten förrätt först när alla kom, vi satte oss sedan till bords och började med varmrätten och självklart blev det tacos :). Efter det lät vi maten smälta lite och begav oss in mot vardagsrummet för att sjunga lite singstar, efter en liten stund smög jag iväg och gjorde i ordning efterrätten och serverade den sedan. Kladdkaka och grädde fick det blir, mycket gott tycker jag! :)
När det var klart begav vi oss sedan mot sjungandet igen och då togs även godis fram. Vi sjöng till framemot elva och sedan bytte vi spel till dansmatta. Var väldigt roligt i början, men till slut var det bara jag som hade ork kvar att dansa så det blev lite jobbigt.
Jag och Sara följde sedan med att skjutsa hem några av flickorna.
Vi har nu fikat och gjort oss i ordning för att sova, Sara sitter och fixar med sin blogg på min vanliga dator och jag ligger i sängen med bloggdatorn och bloggar.

Hur har eran fredag kväll varit, och hur spenderade ni den?


Tycker om den här bilden så otroligt mycket, togs på bästa Sara för någon dag sen.


Jag med en super fin tavla jag fick av Linn tidigare i veckan, tyckte verkligen om den! Tack så mycket gumman.

Nej nu är klockan fyra, tror det börjar bli dags att sova.
Ni får bilder från kvällen imorgon, och har ni tur får ni även bilderna jag berättade om att jag och Sara tagit när jag var hos henne förra fredagen :).
Sovgott, vi hörs imorgon. Det blir nog en lång sovmorgon för oss!
Just ja, det glömde jag ju säga. Bästa spenderar natten här, mycket mysigt.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för en supermysig och trevlig kväll :D ♥

2009-03-28 @ 16:43:12
URL: http://endastanna.blogg.se/
Postat av: sara

mobilen doog nyss :( men ringer dig när jag kommit hem igen och laddat den en stund. okej?? <33

2009-03-29 @ 16:18:46
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback