260309 - 09:09

Godmorgon!
Sitter på skolan med Sara just nu, super mysigt att få prata av sig lite. Förlåt för dålig uppdatering igår, har inte riktigt mått bra de senaste dagarna.
Igår jobbade jag och tog det lugnt, hjälpte till lite hemma och dammsög mitt rum innan jag gick och la mig.

Idag ska jag också jobba, men mellan det och skolan blir det stan med bästa Sara ♥. Idag kommer det även hit massa flickor och pojkar från Frankrike. Några i klassen har utbyte med dem, kommer säkert bli roligt. Jag tänkte göra det också men har så mycket annat för mig så kände att jag inte riktigt hade tid.

Imorgon blir det tjejkväll igen, men nu med mina bästa vänner för att fira min födelsedag. Kommer säkert bli super mysigt, 3-rätters middag, massa godis och gott och även lite drinkar blir det nog (dock alkohol fria). Kommer bli super mysigt, blir säkert några som sover över också :).

Nej nu ska jag nog försöka plugga lite, försov mig i morse så just nu kan man räkna att jag inte gjort ett skit på en timme. Men man behöver ju prata med bästa Sara ibland också så att världen blir lite bättre (a) haha. Det kanske faktiskt vara skönt att skvallra lite ibland så man slipper sitta och tänka på allt själv! :)

Hoppas ni får en bra dag :)
PUSS! ♥


Jag har världens snyggaste bästa vän! haha :D


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Sv: Vsg :)

2009-03-26 @ 13:34:09
URL: http://augustchild.blogg.se.
Postat av: anna

åå är det mina fina vantar man kan skymta in nedre hörnet?? ;) kram

2009-03-26 @ 19:11:02
URL: http://endastanna.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback