260209 - långdag.

Här kommer inlägget jag skrev
i torsdags innan jag somnade!


Hej vänner!

Idag har det varit en lång dag, började
med tre timmar engelska som faktiskt
gick helt okej. Vi fick jobba i grupp och
det var faktiskt roligare än jag väntat
mig. Sedan vart det en super mysig
lunch som vanligt på Krickelin. Efter
lunch hade jag en matematik lektion
i tre timmar, började med att vi gick
igenom lite gammalt och efter ca 45
minuter fick vi våra prov. Det kändes
riktigt bra och jag svarade på alla
frågor!

Efter skolan träffade jag Viktor en
stund innan jag skulle jobba.
Det var riktigt roligt att jobba, alla
barn är så söta. Jag har ett litet
problem bara, det är så svårt att lära
sig namnen på alla barn.. Har iallafall
lär mig några namn idag! :)

Efter jobbet slängde jag i mig en riktigt
god middag, blev en sallad som jag
köpte innan. Tyvärr glömde jag köpa
något att dricka.. Men det fixade sig
senare.

Efter min lilla middag gick jag väldigt
fort till Storsjöteatern där jag skulle
titta på en teater med klassen och några
fler från skolan. Teatern hette Gökboet
och jag tyckte den var riktigt bra, jag
tror att man måste ha sett filmen innan
för att man ska förstå vad den handlar
om, den blir nog säkert långtråkig och
man blir nog ganska rastlös. Jag tyckte
iallafall den var super bra, och att de
som gjort pjäsen var super duktiga. De
hade inte sett filmen innan utan fick
bara ett manus som de sedan skulle
spela upp, de ska se filmen nu efteråt
och se om de hade samma tolkning!
Riktigt intressant.

Filmen som vi sett på svenskan.

Huvudpersonen.


Efter teatern åkte jag hem och nu
ligger jag här och skriver i sängen!

Vad har ni gjort idag?
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback