210309 - lördag.

Hej!
Just nu sitter jag och tittar på lite gamla
avsnitt av Desperate Housewives. Har
varit hos min faster och firat henne hela
dagen då hon fyllde 40 igår. Blev lite fika
och bus med små-kusinerna, mycket
trevligt!

Glömde tyvärr kameran hemma så det
blev inga bilder tagna.
Men imorgon tänker jag ta bilder iallafall!

Har jag tur så får kommer Johanna hit
imorgon också, och kanske sover. Ska
försöka överatala mamma!
Jag saknar faktiskt henne och jag vill att
hon ska vara här på min dag.



För det är väl inget ni missat, att jag fyller
år imorgon?! Bara ett år kvar tills jag sitter
här och är super lycklig att det bara är några
timmar tills jag är 18 och får ta körkort och
göra vad jag vill! :) haha.



Jag längtar verkligen, det ska bli skönt att fylla 18!

Nu ska jag baka lite, tänkte sedan visa dagens
och går dagens outfit.
Och även en outfit jag hade förra veckan som
jag inte visat er än, jag tyckte om den så otroligt
mycket för jag hade den en dag, då det var super
fint väder, som jag tillbringade med bland annat
bästa Sara.

Vad ska ni göra ikväll? :)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: j.h

jagälskardig mikaelapålsson.

2009-03-22 @ 18:36:23
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback