200309 - stan & Sara.

Hej!
Just nu sitter jag hos Sara och ska
snart åka in till stan och träffa några
vänner.
Jag hade iallafall jättekul på stan och
det var super trevligt. Många skratt
med bästa Sara och Anna.
Blev inte så mycket handlat, lite till
bror och mor. Men även några papper
så att jag kan göra lite fina kort! :)

När vi kände att stan inte hade så
mycket mer att ge oss åkte jag och
Sara hem till henne och hade super
roligt, vi lekte massor med kameran
vilket resulterade med massa fina
bilder.





Bilder från dagen hemma hos Sara får ni senare.
Nu måste jag springa till bussen!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: mee too. söta bilder där, höhö XD

hade du en bra kväll? smsa ! :P

mycket mysiga mirakel mikaela ;) eller nåt hehe <333

2009-03-21 @ 08:04:55
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback