200309 - fredag.

Hej.
Nu är jag hemma och har varit det en stund,
har ätit lite lunch sen jag kom hem. Idrotten
var väl helt okej, det var inte speciellt bra före
och så men många skratt fick man, bland
annat när Sara gjorde en super snygg vurpa
och tappade båda skidorna! :) haha.
Nu ska jag dammsuga lite, och sedan ska
jag åka in till stan för att möta upp Sara
och ha det trevligt. Sara har tagit med sig
sin systemkamera så vi kommer nog få det
super roligt och ni kommer få bilder senare!
Ska även stoppa i nya batterier i min kamera
så att jag kan ta kort också. Hann bara ta ett
kort i backen innan den var död.

Nej nu ska jag skynda mig så Sara inte
behöver vänta på mig allt för länge.
Vad ska ni göra idag? :)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

idag vart det stan med er :) tack för en trevlig dag :)

kram

2009-03-20 @ 19:22:38
URL: http://endastanna.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback