190309 - torsdag!

Hej!
Det har varit en riktigt lång dag idag. Skolan började
åtta i morse och jag kom inte hemme förrän vid tio
nu ikväll.
På skolan hade jag två lektioner, först en engelska
lektion där vi såg en film som hette "This Is England".
Jag tyckte inte alls om den, varför vet jag inte riktigt.
Kanske att den var verklighetsbaserad och att det
skrämde mig.
Efter det blev det en trevlig lunch innan det var dags
för en matematik lektion. Slutade vid tre och gick då
på stan med min underbara vän Sara en stund, alltid
lika trevligt! Vi har så mycket att prata om, tycker om
samma saker. :)
Det blev iallafall ett par jeansleggings från bikbok
inhandlade, ett par ganska mörka. Lovar att ta bild
imorgon! Ni ska också få en bild på hårbandet jag
köpte tidigare i veckan.
Jag köpte även en biljett till en konsert som jag
skulle gå på nu ikväll, min kusin var med så det
är ju ett måste att gå och se. :) Jag gick med 
bästa Sara, Erika och Oscar. Jag satt breve Sara
och självklart hade vi mycket att skvallra och
kommentera om. Riktigt mysigt och trevligt.

När jag kom hem fick jag till slut i mig lite mat
iallafall. Middag vid halv elva på kvällen är ju riktigt
härligt, not. Jag var riktigt hungrig kan jag iallafall
säga!

Nu ska jag ta och sova lite, för imorgon har jag
bara en lektion. Utförsåkning i Gustavsbergsbacken,
tänkte åka ungefär tre åk bara för att visa att jag
kan åka och sedan åker jag och sätter mig i
fiket! :) Pappa kommer sedan och hämtar mig,
ska väl göra mig i ordning lite och sedan åka
in till stan tror jag.

Jag var inte helt klar i morse heller när jag klev
på bussen, men men. Bättre än tidigare dagar
iallafall! :)

Jag hoppas ni sover gott i natt, vi hörs imorgon
och då ska ni få bilder också!
PUSS! ♥


Jag saknar.
Jag vill åka skoter.
Jag vill träffa Elina nu.
Jag vill ha lov med bästa vän. 
Jag vill ha mysiga kvällar i stugan.
Jag vill ha mysiga kvällar med vänner!


Kommentarer
Postat av: SARA

sv: detsamma sötnoss :) <3 jag kan inget annat säga än detsamma :D:D:D <333

2009-03-20 @ 17:05:17
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback