180309 - onsdag.

Hej vänner!
Som ni märker så har jag inte bloggat så mycket,
har inte riktigt något att blogga om. Jag hoppas
verkligen att jag får tillräckligt med pengar på
söndag så jag kan köpa en systemkamera. Då
kommer det bli väldigt mycket mer kort tagna
och jag kommer ha mer att skriva om! :)
Just nu ligger jag i sängen och är super glad,
pappa har fixat det trådlösa nätverket på min
minidator så nu kan jag sitta överallt i huset
med min dator. Vilket känns bra!

Jag ska iallafall ta och sova lite nu, klockan
börjar närma sig tolv och jag börjar bli väldigt
trött. Ska kliva upp vid kvart över sex imorgon,
och jag har bestämt mig för att imorgon ska
jag bli helt klar och hinna med allt innan jag
kliver på bussen! :)

Jag hoppas ni har det bra, vi hörs imorgon!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anna

hann du med allt innan bussen? ;)haha

kram<3

2009-03-19 @ 16:34:33
URL: http://endastanna.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback