120309 - torsdag.

Hej allihopa!
Nu är jag tillbaka.
Min måndag visade sig bli ännu
värre än min söndag, jag orkade
inte göra något alls.
I tisdags blev jag sjuk och orkade
inte röra mig ur sängen på hela
dagen. Dagen igår tillbringades
i soffan med lite ork att gå till
kylen ibland, dock mådde jag
riktigt bra igår gemfört med
i tisdags. Idag mår jag faktiskt
helt okej, kanske ska ut på en
promenad med mamma lite
senare! :)
Idag tänkte jag plugga lite, har
lite arbeten som måste bli
klara.

Idag fyller även en riktigt bra vän
till mig år, hade tänkt åka dit och
överraska henne men känner att
det inte passade så bra nu när
jag varit sjuk. Får se om vi hinner
ses något i helgen istället.

Så nu säger alla grattis till denna
söta unge! :)
GRATTIS JULIA! ♥

Nu skiter jag i om du blir sur på mig för
alla bilder, jag älskar dem alla.


Och när hon fyller år betyder det
att det bara är 10 dagar tills jag
fyller år, hela 17 år!
Och det var även Hanna som
svarade rätt på varför mars är
en av de bästa månaderna på
året, just för att jag fyller år då.

Hanna.


Hoppas ni haft det bra, och
inte varit sjuka!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah, snygg bild! not :P

snart ska vi till sundsvall mickis! :D <3

2009-03-12 @ 21:10:16

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback