120309 - gladiatorsandaler.


Gladiatorsandaler, det är något
jag vill ha. Hittar inga fina just nu,
får vänta lite och se om det kommer
till våren när det blir lite finare väder.
De som finns på hm's hemsida
tycker jag inte riktigt om, tycker
tex de som Kenza hade i somras
är super fina!

De små svarta i hörnet är de från hm, ganska lika
men jag gillar dem inte riktigt.
De andra bilderna är lånade från Kenza! :)

Har ni något tips på vart man kan hitta
riktigt snygga gladiatorsandaler? :)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: SARA

ingen aning. jag har ett par som jag köpte för 2 sommrar sedan men gilade de inte rikitigt. använde de lite i italien men inte så mkt mer men ju mer man använde de o såg andra ha såna blev det snygagr tkr jag :) ska köpa ett par til ifall jag hittar. säg till om du gör det? :) kram<3

2009-03-12 @ 19:35:06
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback