070309 - hemma.

Hej!
Nu är jag hemma igen, fanns inget internet
i stugan så därav ingen uppdatering!
Jag har iallafall haft det super bra i fjällen,
kändes lite trist att åka hem igår. Hade gärna
stannat en dag till då det var tacobuffé och karaoke
på anläggningen igår kväll men ska försöka se till
att jag är i fjällen på långfredagen iallafall!

Igår var jag in på stan en sväng och köpte en
present till Viktor som fyller år idag.
På kvällen tog jag bussen till Erika där jag blev
bjuden på en super god middag!
Efter middagen fick jag och Erika skjuts hem till
mig där vi spenderade kvälle med tv-spel. Jag
hade super trevligt och det behövdes verkligen.
Tack så mycket Erika, för att du finns där och
lyssnar på mig och hjälper mig! <3

Idag är jag som ni nog förstår hos Viktor. Vi
har fikat lite och just nu är det massa filmer
igång från när Viktor var liten bebis. Riktigt
roligt.

Jag ska ladda upp lite bilder från fjällen
när jag kommer hem imorgon, blev inte
så mycket kort men några iallafall!

Nej nu ska jag ta och titta vidare, vi hörs
senare!
PUSS! ♥


Den här bilden är precis ett år gammal.

Kommentarer
Postat av: SARA

sv: det var den verkligen:) jaa<3<3

2009-03-08 @ 18:13:22
URL: http://sarassplace.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback