020309 - grattis urban!

Hejsan vänner!
Dagen började med ett besök hos
tandläkaren, det gick bra. Inga hål
trodde hos iallafall!
Tog bussen till stan för att köpa lite
lotter eftersom jag inte hunnit det
tidiagre.
Viktor's pappa Urban fyllde nämligen
år idag så jag åkte dit och sa grattis
och fikade lite efter tandläkar besöket.



Den super fina och goda tårtan Maria hade bakat!

Sandra och Alvin var där så passade
på att ta lite kort på lille Alvin.


     
Sötnosen!

Jag och Viktor kollade sedan lite på
en film innan vi bestämde oss för att
åka till stan. Viktor köpte ett par super
snygga jeans och en rikigt het tröja! :)
Jag handlade ingenting förutom fikat
vi åt, tänkte handla lite grejor på hm
men bestämde mig för att vänta.

När vi var klar på stan tog vi bussen
hem till Viktor igen och började kolla
på filmen The Grudge, har sett den
förut.. Mitt i filmen tog vi en paus,
det var nämligen middag och Maria
hade lyckats igen! :) Det gick ju att
peta bort paprikan.
Efter middagen kollade vi klart på
filmen, jag tycker den är bra :).

Visade sig även att Urban vann på
alla de tre lotterna jag köpte åt honom! :)
GRATTIS!

Pappa kom och hämtade mig hos
Viktor och vi åkte sedan mot flygplatsen
där vi skulle hämta mamma som har
varit i Stockholm i helgen!

Ikväll har jag fixat lite inför den lilla
semestern jag åker på imorgon, har
jag tur kan jag uppdatera en gång
om dagen.. Vi ska nämligen till
stugan och det är tydligen super
dyrt att vara inne på internet där
uppe!

Nej nu måste jag sova, ögonlocken
är riktigt riktigt tunga just nu!

Vad har ni gjort idag? :)
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback