010309 - mars månad

Hej vänner!
Vet att det är fel dag att skriva på
men kände att jag måste skriva ett
inlägg om den första dagen i en av
de bästa månaderna!
Någon som vet varför mars är det? ;)

Dagen började super bra, vaknade
breve älskling men smög upp för
att han skulle få fortsätta sova
eftersom han kom hem vid fyra
på natten.
Klev upp och åt lite frukost,
samtalade med Herr Olsson
och Fru Olofsson lite och det
blev även lite tittande på Vasaloppet.
Mycket trevlig morgon, när min
älskling till slut vaknade blev det
en lugn dag. Vi tittade på film och
hade det super mysigt!
Fru Olofsson serverade en super
god middag, fläskfilé och klyftpotatis.
En stund efter middagen bestämde
vi oss för att baka lite, så det blev
en kladdkaka med vaniljvisp! :)

Morfar hämtade mig vid åtta, åkte
förbi hos Johanna en sväng för att
hämta min väskor. Fick även ett
super gulligt kort av henne då! :)

Kvällen var väldigt slapp och jag
somnade tidigt!  :)
Vad gjorde ni den första mars? :)




Två bilder på min bästa vän, då
hon sov hos mig för några helger
sen och inte ville vara med på
kort på morgonen! :)


Nu ska jag skriva om min dag idag!
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: / din J.

hihi. morgontrött .:P

saknar dig mikaela pålsson, vill hem till ösd och umgås med min bästa vän.!

2009-03-03 @ 15:51:21

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback