Svaren.

Hej!
Här kommer svaren från frågestunden. Jag vet att en person har haft lite kul och skrivit massor av frågor med olika namn!

Mumintrollet

Har du spöken under din säng?
Ja, fast de är riktigt snälla!

Pecka

Vill du hitta på något nån gång?
Nej tyvärr Pecka.

Anonym
Vem är bäst i världen?
Den personen vet redan det!

Sara
Brukar du läsa min blogg? Hahahah
Varje dag!

Anna
Spelar du något instrument?
Jag spelar tvärflöjt, kan även spela lite gitarr, piano och trummor men bara det vi lärde oss på musiken i år.

Anton

Vad gjorde du den 5 maj förra året? hahaa
Jag tog kort till den roliga skolkatalogen i nian.

Kurt
Hur är en vanlig dag på skolan?
Väldigt väldigt bra!

Arnold
Vill du gå ut med mig?
Nej tack.

Kenneth
Vilka färger har du på ditt rum?
Vitt och ROSA.

Rakel
Vad gör du just nu?
Svarar på frågor och lyssnar på musik.

Egon
Vad tycker du om din klass?

Jag trivs bra i klassen, saknar den faktiskt väldigt mycket nu!

Gunnar
Vilken är din favoritlåt?
Just nu är det Sum 41 – With me, men det ändras snabbt.

Anonym

Har du tofflor?
Japp, ett par med leopardmönster som jag fått av S för några jular sen.

Oscar

Vad ska du göra på sommarlovet?
Jag sak jobba, gå på yran, åka till Göteborg och Stöpen (Skövde) och jobba igen. Sedan ska jag självklart vara med massor av vänner, sola, spela fotboll och ha det underbart.

Dan
Vad är fin favoritmat?=)
Pannkaka, såklart!

Evelina.
Favoritbutik?
GinaTricot.
Favorit sak i garderoben?
 Just nu är det min vita tröja med blå ränder och mina vita solglasögon, båda från GT.
Brukar du festa mycket?
Jag brukar ofta vara ute med vänner och ibland händer det att det blir någon fest, men som ni redan vet så dricker jag inte.
Vem är din bästa vän?
Jag har väldigt många bästa vänner, det vet vilka de är.
Hur känns det att snart ha klarat av ettan?
Det känns faktiskt både bra och dåligt, snart har hälften av gymnasiet gått och tiden med klassen. Tiden går så otroligt mycket fortare på gymnasiet!

Joel
Har du kul? :D

Alltid!

Christofer
Vad gör du på torsdag kl 17?

Kanske lite sent att svara på det nu, men imorgon ska jag nog vara med S vid den tiden! :)

Kajsa.
- Varför bloggar du?

Jag ser det som en rolig grej, det är något jag tycker om att göra.
- När startade du din blogg?
17 November.

Snellpress
Favvofärg?

ROSA, ROSA, ROSA!

SARA
När ska vi göra våra armband ? :)<33

Jag vet inte, när vill du? Antingen en helg eller efter den 18:de när jag slutat jobba. <3

Jessica
Vem tycker du är snyggast på skolan? :)

Det vet du redan Jessica!

Hoppas det fanns något ni ville veta.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Snellpress

Rosa e gAY

2009-06-24 @ 21:23:46
Postat av: Pytteliten Tinytjej

Hahahhah men Pecka och Arnold x'D Identitetskris på g? ;)) Puss <3

2009-06-24 @ 21:28:28
Postat av: Jessica

hahaha!!! ;)

2009-06-24 @ 22:28:26
URL: http://godisknarkare.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback