Onsdag.

Inlägget skulle publiceras imorse innan jag åkte!

Godmorgon!

Idag har vi en ganska slapp dag, de plesta börjar vid halv tolv. Fast självklart får jag börja vid kvart över åtta! Ska ha musik nu på morgonen och träna till avslutningen imorgon. Sen vid halv tolv ska vi grilla och spela brännboll och massa roligt med hela skolan, dock ska det regna idag. Erika och Mikaela fixar koj-bygge!
Ikväll ska jag och Sandra åka och kolla på en sommaravslutning för hennes gamla skola, min största dansbebisar ska ha uppvisning så självklart åker jag dit och tittar. Jag är så stolt över dem, de är super duktiga och har till och med fixat så att det får visa upp helt själva.

Nej nu ska jag skynda mig till bussen, vi hörs senare!
(Om jag inte måste plugga sönder hela kvällen på varje ledig minut.)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: ERIK

lycka till då! ;) de 3 finalisterna utser jag på fredag! :D



allt bra annars då? :D

2009-06-10 @ 23:19:45
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: Ja, och kul att du följde med! <3<3

2009-06-10 @ 23:47:56
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback