Midsommarafton.

Min dag var faktiskt riktigt bra, föhandstitt på hamncafé optimisten, segling med S, H, V och S.

På kvällen blev det grillning med S och S. Riktigt underbart, kvällen är nog en av de bästa kvällarna i mitt liv. Så otroligt mysigt hade vi det! Vi åt massa gott, fixade varandras hår, kollade på filmer och plockade såklart blommor på kvällen (läs: natten 03:15) också. Här kommer lite bilder! :)

Vi (jag och bästiiiiis) är bäst på att äta mat..

..och grilla!

Sofie fixade super fina drinkar åt oss.



Jag krusade Sofies hår med en krustång.

Och lockade Sandras hår med en platttång.

Det gick inte så bra men men, övning ger färdighet.



Sandra plattade mitt hår, tror aldrig att det varit så platt.



Haha, ja jag har ju alltid varit en riktigt hårding ;).



Sju sorters blommor, tyvärr drömde jag inte om min drömprins.


Hade ni en trevlig midsommarafton? :)
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: Sandra

Väldigt mysig kväll :) Du är grymt bra mikaela, en av dom bästa som finns!♥ ♥ ♥

Bästiiiiiisar 4ever! ;)

2009-06-22 @ 02:36:59
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/
Postat av: hanna

Alltsåå, jag har försökt och försökt och försökt att locka håret med en plattång, men det går inte! Inte ens i närheten av en lock ju. LÄR MIG! ;D <3

2009-06-25 @ 12:30:10
URL: http://hannabouvin.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback