Måndag.

Långdag.
Skolan var helt okej, på spanskan fick vi göra massa olika maträtter. Jag och några till
gjorde fruktsallad, mycket gott! Svenskan var också väldigt slapp, vi behövde knappt
göra något. Efter skolan åkte jag hem och pluggade lite innan jag skulle jobba, när
jag hade jobbat klart fick jag stressa iväg till fotbollsträning. Min första för den här
terminen, det var riktigt jobbigt då jag inte tränat kondition på hela vintern. Men
samtidigt var det super härligt, jag fick träffa mina älskade fotbolls-vänner igen som
jag knappt träffat i vinter och leka med bollen var underbart!
Sen träningen slutade har jag bara hunnit äta middag och pluggat massor.
Har kommit ganska långt, men är inte helt klar än. Får se hur det går!
Nu tänkte jag lägga mig i sängen innan jag somnar här i stolen.
Godnatt med er.
PUSS! ♥


Jag tycker om dig otroligt mycket, dig kan jag dela allt med.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Detsamma vännen<3

& jag förmodar att jag får bjuda på bilden :p

2009-06-02 @ 07:54:33
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback