Lördag.

Hej på er!
Jag gick och la mig fyra i natt, hade riktigt trevligt igår. Självklart var underbara Erika vid min sida hela kvällen. Vi träffade några gamla väner och sedan spelades det guitar hero och kollades på film, fick även gunga en stund. Många skratt denna kväll.
Tidigare på kvällen som sagt så åkte jag och familjen på middag med familjen Bouvin, tänkte att ni skulle få se lite bilder. Har nämligen lagt in över 700 bilder på datorn från kameran nu från de senaste dagarna, så här kommer det.






Hoppas ni också hade en trevlig kväll.
PUSS! ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

tur att du inte tog bilden där jag tuggade haha!

Det var väldigt trevligt och god mat som jag var mätt på i evigheter! :D

2009-06-13 @ 21:01:08
URL: http://hannabouvin.blogg.ses

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback