Helgen.

Hade en riktigt bra helg, blev inte riktigt som planerat men super bra ändå.

Fredag: Först jobb och lunch med familjen. Jag, pappa och lillebror tog sedan bilen till Multi challenge för att köra gokart, min lillebror fick det i födelsedagspresent av mig när han fyllde år. Det var riktigt kul! När jag kom hem gick jag ut i solen en stund och självklart var min lilla vita samling med. Gick över till S och S senare på kvällen och vi hade det trevlig, massor av mys!





Nästan alla bilder är på stora-S kamera så ni kan ju kolla om hon lägger upp några.

Lördag: Klev upp tidigt för att gå ut i solen och bättra på brännan.. inte så smart. Blev väldigt röd och nu svider det super mycket men det börjar iallafall gå över. å kvällen åkte jag in till stan och träffade massa folk från skolan, tog tyvärr inga bilder men det var kubb och fotboll som gällde iallafall. Åkte hem ganska tidigt med E men gick direkt över till S och S när jag kom hem. Hjälpte dem lite med bakning inför lilla-S stora dag.
Tog inga bilder idag.

Söndag: Lilla-S konfrimerade sig, hon var super duktig och super fin! Efter allt det kyrkliga åkte vi hem till henne och åt mat och fikade. Efter en stund sprang jag hem och hoppade in i bilen och vi åkte till Norderön på 70-års kalas. Mammas morbror Björn fyller 70 år idag så vi firade honom igår. När jag kom hem var jag super trött och somnade nästan direkt.
















Hur har eran helg varit?
PUSS! ♥

Kommentarer

For love notes:

Your namn:
Will you send me a love note again?

Mail: (publiceras ej)

Blogg/Website:

Your love note:

Trackback